Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeMT09, poza przodem wprost z Kawy Z1000, w zasadzie bez zmian oprócz elektroniki, trochê jakby nie mieli w³asnego pomys³u na facelifting i na si³ê skopiowali konkurencjê, s³abo... Ciê¿ko stwierdziæ, czy wygl±da lepiej od poprzedniej wersji, kwestia gustu. Mnie natomiast totalnie nie odpowiada spier***one mocowanie tablicy rej. Zastanawiam siê, czy projektuj±cy kierowa³ siê wzglêdem praktycznym? Czy mo¿e wizualnym ? W zasadzie ani jedno, ani drugie nie zdaje egzaminu, Jak sobie wyobra¿acie wheelie na tym sprzêcie ? Niew±tpliwie do tego prowokuje( wiem, je¼dzi³em), jednak przy tym patencie koszt ew ryzyka poniesienia strat finansowych mo¿e nieco zaboleæ po kieszeni. Najwiêkszy plus to jednak silnik, jest petarda, niech nic nie kombinuj±. Cena prawie 40k...z pocz±tku 33-34 by³o atrakcyjne, ale przy tym poziomie moim zdaniem rynku nie zawojuj±. Dla polaka taka ró¿nica jest istotna, niestety nie ¿yjemy w cywilizowanych zarobkowo krajach Europy zachodniej. PS. Blondi dobra loszka. Pozdro.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza